-
Co to jest plik „Cookie”?
-
'Cookies' (Ciasteczka) są to pojedyncze, małe pliki tekstowe, wysyłane przez odwiedzane strony internetowe i pobierane na komputerze użytkownika. Informacje zawarte w tych plikach pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie przez stronę, która je utworzyła. Tym samym strona internetowa nie może mieć dostępu do innych plików znajdujących się na komputerze użytkownika.
-
W jakim celu strona internetowa Homepay Sp. z o.o. korzysta z plików cookie?
-
Pliki 'cookie' używane na stronie internetowej Homepay Sp. z o.o. umożliwiają odpowiednią personalizację wyświetlanych na stronie informacji i zaprezentowanie treści dostosowanej do potrzeb użytkownika, a także mierzenie interakcji użytkowników na stronach internetowych. Stosujemy Ciasteczka w celu dostosowywania i poprawiania sposobu działania witryny, a także do mierzenia skuteczności przeprowadzanych akcji na witrynie. Ciasteczka pozwalają dodatkowo badać upodobania użytkowników i tym samym podnosić jakość naszych usług. Nie wykorzystujemy Ciasteczek, aby kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem poczty, maila czy telefonu. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
-
Przykłady wykorzystania plików cookies na stronach internetowych Homepay Sp. z o.o.
-
- dopasowanie treści reklam emitowanych w serwisie
- mierzenie ruchu użytkownika na stronach za pomocą kodu Google Analytics - więcej informacji o plikach cookies w Google Analytics można znaleźć na stronie: http://www.google.pl/intl/pl/analytics/privacyoverview.html
- zapamiętywanie braku zgody na wyświetlanie w przyszłości niektórych treści,
- utrzymanie sesji użytkownika po zalogowaniu, dzięki której nie musi za każdym razem ponownie się logować.
-
Jakich plików „cookies” używamy?
-
Na stronach Homepay Sp. z o.o. mogą być używane dwa rodzaje plików „cookie”:
- sesyjne – pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)
- stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
-
Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies?
-
Czynności związane z przechowywaniem i wysyłaniem ciasteczek są obsługiwane przez przeglądarki internetowe i są niewidoczne dla użytkownika. Większość używanych przeglądarek domyślnie akceptuje Ciasteczka. Jednakże użytkownik, może ustawić tak przeglądarkę, by móc odrzucać prośby o przechowanie ciasteczek w ogóle lub wybranych ciasteczek. Można to zrobić za pomocą ustawień w przeglądarce. Zanim zdecydujesz się zmienić domyślne ustawienia pamiętaj jednak, że wiele Ciasteczek pomaga podniesieniu wygody korzystania ze strony. Wyłączenie Ciasteczek może mieć wpływ na to jak będzie się wyświetlać nasza strona w Twojej przeglądarce.
Dla strony internetowej homepay.pl konieczne jest akceptowanie plików cookies pochodzących z tej strony. Pliki cookies stosowane przez stronę homepay.pl wykorzystywane są w celu ustanowienia i utrzymania sesji użytkownika. Brak akceptacji korzystania z plików cookie na stronie homepay.pl uniemożliwia zalogowanie się i korzystanie z tej strony.
-
Dane zbierane automatycznie
-
W trakcie wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące tej wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.
-
Dane zbierane podczas logowania/rejestracji lub transakcji zakupu
-
W celu skorzystania z niektórych funkcji naszego systemu niezbędne jest logowanie/rejestracja, podczas których możemy wymagać adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu korespondencyjnego, kontaktowego numeru telefonu, numeru dowodu osobistego, numeru PESEL lub NIPu i innych danych firmowych.
-
Dane zbierane w momencie kontaktu z nami
-
W momencie kontaktu z nami za pomocą strony internetowej, poczty e-mail, rozmowy telefonicznej itp. użytkownik przekazuje nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail lub dane dotyczące transakcji.
-
Wykorzystywanie zebranych danych
-
Dane zebrane o użytkowniku nigdy nie będą odsprzedawane lub udostępniane podmiotom trzecim.
Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia użytkownikowi zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja nie jest wymagana jeżeli chcesz dokonać zakupu.
Dane zbierane w czasie transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, mogą być one w tym celu być przekazane Instytucji płatniczej obsługującej daną transakcję. Instytucja ta nie będzie wykorzystywać tych informacji w żadnym innym celu. Podanie danych jest niezbędne jeżeli chcesz dokonać zakupu.
W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji przesyłanych drogą elektroniczną, wykorzystamy dane Partnera w celu ich przesłania. Partner jest pytany czy chce otrzymywać takie informacje podczas rejestracji.
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy użytkownikiem, a pracownikami Homepay będą wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu z danym użytkownikiem oraz odpowiedzi na ewentualne pytania.
W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, wszystkie zebrane dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
W przypadkach naruszenia Regulaminu serwisu, naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić dane użytkownika organom wymiaru sprawiedliwości.
-
Sposoby kontaktu z Klientem
-
W przypadku dokonania transakcji zakupu towaru lub usługi, użytkownik może otrzymać od nas e-mail dotyczący danej transakcji. W niektórych przypadkach (szczególnie ważnych informacji na temat transakcji) istnieje możliwość kontaktu telefonicznego.
-
Informacja o zmianie danych
-
Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego i wybraniu sekcji Ustawienia->Dane osobowe, istnieje możliwość wprowadzania zmian. Danych niezbędnych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.
-
Zabezpieczenie danych osobowych
-
W trakcie komunikacji między komputerem użytkownika, a naszym serwerem i podczas zbierania danych osobowych wykorzystywane jest szyfrowane połączenie z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo, bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.
-
Zmiany polityki prywatności
-
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.